Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
Kolekcja BoConcept i Smart - dumni dostawcy miejskiego stylu

Co producent mebli ma wspólnego z wytwórcą samochodów? W zasadzie: wszystko! BoConcept, producent designerskich mebli i należąca do Daimlera marka smart połączyły swoje kompetencje, wiedzę i znajomość wymagań miejskiego klienta. Dzięki temu powstały dwie kolekcje: samochód smart fortwo sygnowany przez BoConcept i kolekcja mebli i dodatków BoConcept o nazwie smartville. Niezwykły projekt i wyjątkowa gratka nie tylko dla miłośników motoryzacji.
Współpraca pomiędzy producentem mebli i wytwórcą samochodów okazuje się przedsięwzięciem racjonalnym i rozsądnym przy założeniu, że obie marki mają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań dla mieszkańców wielkich miast. Claus Ditlev Jensen, dyrektor ds. kolekcji w BoConcept wyjaśnia: „Moim zdaniem smart nie jest zwykłym autem. To symbol miejskiego stylu życia, a jednocześnie piękny, funkcjonalny, designerski przedmiot. Obie firmy mają doświadczenie i kompetencje w swoich branżach. Połączenie naszej wiedzy daje nową jakość mieszkańcom wielkich aglomeracji. Produkty, które ułatwiają życie, a przy tym doskonale zaprojektowane, miłe dla oka i stylowe.”

Bez kompromisu
Projektowanie dla mieszkańców wielkich miast nie może polegać na kompromisie i oszczędnościach. Oszczędzać można wyłącznie przestrzeń, tak cenną w coraz bardziej rosnących aglomeracjach; na ulicach i parkingach, dzięki samochodom o niewielkich rozmiarach, a w domu, dzięki wielofunkcyjnym meblom. BoConcept i smart specjalizują się w takich właśnie nowatorskich rozwiązaniach. Jednak nigdy nie szukają oszczędności kosztem jakości czy wyglądu. Klienci obu firm poszukują zindywidualizowanych rozwiązań dostosowanych do osobistych potrzeb i stylu życia. Zarówno smart jaki i meble BoConcept odpowiadają na tkwiącą w nas potrzebę wyróżnienia się z tłumu. „Samochód smart i meble BoConcept to przedmioty z charakterem, podobnie jak ich użytkownicy.” – komentuje Martin Hülder, dyrektor marketingu i rozwoju produktu smart.
Projektowanie
Projektanci BoConcept i smart pracowali wspólnie przy tworzeniu samochodu smart fortwo sygnowanego przez BoConcept i kolekcji mebli i dodatków smartville. Odkrywali nowe dla siebie materiały i technologie, wymieniali doświadczenia i idee, spierali się i negocjowali – w rezultacie powstały dwie unikalne, pasujące do siebie kolekcje.
Proces tworzenia polegał głównie na znalezieniu złotego środka, wykorzystaniu tego co najlepsze we wzornictwie każdej z firm. Smart zyskał harmonię i przytulny komfort domu, a kolekcja mebli i dodatków smartville drapieżność i urodę miejskiego auta.

„ Smart ma ułatwić życie w mieście i uczynić je bardziej kolorowym, dowieźć nas szczęśliwie i bezpiecznie do domu. Gdy zamkniemy drzwi o nasz komfort i samopoczucie dba BoConcept. Tak koło się zamyka – wspólnie z BoConcept proponujemy najlepsze rozwiązania dla mieszkańców wielkich miast.” – mówi Martin Hülder ze smarta. Claus
Ditlev z BoConcept dodaje: “Często inspirujemy się przemysłem motoryzacyjnym; rozwiązaniami technologicznymi, materiałami, kształtem czy pomysłami, które można wykorzystać w projektowaniu mebli. Z drugiej strony smart musi być funkcjonalny i wygodny, więc jego projektanci mogą z kolei wykorzystać nasze doświadczenia.”
Kolekcja smartville - we wszystkich salonach BoConcept od 5 marca 2013
(źródło: BoConcept)

