Szanowni Państwo,

Kontynuując korzystanie z naszych Serwisów (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie przez nas danych osobowych w postaci cookies na zasadach wskazanych w naszej Polityce Prywatności, zawierającej także szczegółowe informacje na temat możliwości zmiany tych ustawień, zasad, zakresu i celu przetwarzania Państwa danych osobowych w ramach naszych Serwisów, w tym na stronie - www.archipelag.pl.

X
Ulubione projekty

Twoja lista jest pusta

Formy płatności

Sposób i termin zapłaty za projekt:

Opłaty za projekt można dokonać:

  • u kuriera w momencie odbioru projektu
  • przelewem na nasze konto: Citi Bank Handlowy nr konta: 24 1030 0019 0109 8530 0049 1093
  • bezpośrednio w siedzibie Pracowni – można zapłacić tylko gotówką

Po zamówieniu projektu inwestor ma 7 dni na wybór metody płatności. W przypadku niemożliwości skontaktowania się z klientem, zamówienie zostaje anulowane w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 

  1. Opłaty za usługę mogą być, według wyboru Użytkownika, uiszczane gotówką – przy odbiorze osobistym w siedzibie ARCHIPELAGU, za pobraniem – zapłata u kuriera (koszty przesyłki pokrywa Pracownia), bądź w formie przedpłaty na rachunek bankowy na konto Pracowni Projektowej ARCHIPELAG: Citi Bank Handlowy nr konta: 24 1030 0019 0109 8530 0049 1093. Wyboru opcji Użytkownik dokonuje przy zamawianiu produktu lub usługi.
  2. Opłaty, naliczane zgodnie z Umową, Regulaminem oraz Cennikiem, określone będą w Rachunku stanowiącym fakturę VAT wystawianą przez ARCHIPELAG.
  3. ARCHIPELAG jest zobowiązany określić w Rachunku usługę lub produkt, za który wystawiony został rachunek.
  4. Za dzień zapłaty rachunku za usługę uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy ARCHIPELAGU lub wpłaty należności do kasy ARCHIPELAGU.
  5. W razie opóźnienia z zapłatą którejkolwiek płatności, Użytkownik zobowiązuje się zapłacić na rzecz ARCHIPELAGU odsetki ustawowe za czas opóźnienia poczynając od pierwszego dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności wskazany w rachunku za usługę.
  6. W przypadku, gdy opłaty zostały uiszczone częściowo, odsetki nalicza się od kwoty pozostałej do zapłaty.
  7. Uiszczone przez Użytkownika opłaty zmniejszają stan jego zadłużenia wobec ARCHIPELAGU. Dokonane wpłaty o ile Użytkownik nie wskaże wyraźnie inaczej, zaliczane będą w pierwszej kolejności na poczet najdawniej wymagalnej należności z tytułu z rachunków za usługę, a następnie na poczet naliczonych odsetek za opóźnienie. 


Bezpłatna pomoc architekta

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Zamawiając usługi forum i dzienników budowy, przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na świadczenie tych usług i przetwarzanie przez Usługodawcę, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J., jako Administratora danych, podanych w formularzu danych osobowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie i Polityce Prywatności serwisu ARCHIPELAG.pl.

Jeśli chcesz także otrzymywać bonusy i informacje dotyczące akcji promocyjnych naszych i naszych Partnerów, wyraź zgodę dodatkową i zaznacz odpowiednie pole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J. z siedzibą: ul. M. Smoluchowskiego 56/3, 50-372 Wrocław, nr KRS 0000123673, NIP: 897-16-05-744, REGON: 931987209:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy Cię, że (przeczytaj klauzulę informacyjną):

czytaj całość ›
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia